Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Mogilno - Wypadki

Wypadek na obwodnicy Mogilna

2016-02-04 10:13
 

Na obwodnicy Mogilna doszło do zderzenia samochodu osobowego z dostawczym. Jedna osoba została ranna.

Do zdarzenia doszło w czwartek, 4 lutego około godziny 9:00 na skrzyżowaniu Drogi Solidarności z ulicą Niezłomnych. Jedna osoba z urazami kolan została przetransportowane przez pogotowie ratunkowe do szpitala.

- Kierująca toyotą avensis 30-latka przejechała znak "STOP" i w ten sposób doprowadziła do zderzenia z prawidłowo jadącym pojazdem iveco. Policjanci za rażące naruszenie przepisów ruchu drogowego zatrzymali kobiecie prawo jazdy - informuje mł. asp. Tomasz Bartecki

Na miejscu pracowała straż pożarna, pogotowie ratunkowe i policja. Ruch odbywał się wahadłowo. (PK)

REKLAMA
 
   » GALERIA ZDJĘĆ [12]

 
   » KOMENTARZE [57]» dodaj komentarz   

 » UCHODZCY W CMG (cmg | 08-02-2016, 19:00:08)

Czy to prawda,ze pan Ż****a z Gozdawy chce przyjac uchodzcow na Nasz teren??? Bo jezeli to prawda to dlaczego w gazetach i portalu cisza? A mieszkancy nic o tym nie wiedza...czy ktos cos wie???

 » wypadaek obwod (strzelce | 08-02-2016, 00:24:31)

To jakas masakra. Ludzie ze strzelec nie maja co robic szukaja sensacji tematu. Komu tu d.... obgadac a teraz padlo na Patrycje. Panuje tu zawisc nuda syf.fajnie bo komus sie powinie noga i mamy temat na caly miesiac. Zajmnijcie sie soba. Jak poprzednik mowil. Pijecie pod sklepem w domu a potem do samochodu. Mala wies wielka zawisc. Wezcie sie do roboty w domu pracy a nie tylko ploty. Wiekszosc wioski moglaby pisac : paluki strzelce :

 » rondo (wyb | 07-02-2016, 20:10:24)

Ci co nie chcą ronda to pewnie ze Strzelna bo tam sama mądrość.

 » wypadek (pijaki | 07-02-2016, 19:23:20)

To byl wypadek zdarzenie losowe a taka afera bo zona policjanta no i co z tego zdarzylo się no i co ważne ze nikt nie zginęła ludzie ze Strzelec niech się przyznają ie po pijaku jeździ wystarczy pro Eko sprawdzić a połowa by prawko straciła dajcie tej dziewczynie spokój patrzcie samu na siebie pijaki a potem piszcie

 » Oświetlenie (Kot | 06-02-2016, 23:32:04)

A w nocy by tam sie Przydało oświetlenie!!!! Bo jest tam masakra!!!!!!!!!!!

 » ........ (.... | 06-02-2016, 19:40:12)

Jak zwykle ,,inteligencja,, pisze komentarze Jeszcze żeby były one sensowne ...

 » Strzelce (strzelce | 06-02-2016, 18:44:19)

Kiedyś policjant w drzewo... a teraz żona policjanta w samochód. A niby tacy święci

 » rondo (pablo | 06-02-2016, 16:47:03)

moim zdaniem żadne rondo jest niepotrzebne !!!! wszystkie zdarzenia które do tej pory były na tym skrzyżowaniu są z winy nie dostosowania się do oznakowania skrzyżowania czyli (niezatrzymanie się przed znakiem STOP!!!) za to wykroczenie powinno być 500 zł mandat 10 pkt karnych praw jazdy zabrane na minimum 1 m-c oraz kurs doszkalający w WORD-zie 10 godzin i wtedy by każdy wiedział co oznacza STOP nie ustąp czyli STOP!!!

 » uwaga (baba | 06-02-2016, 06:58:33)

Myślimy za kierownicą to nie będzie tego typu problemu.Przyczyną tych wypadków jest nieuwaga,stres no i agresywna jazda.

 » do mądrych (wyb | 05-02-2016, 21:06:57)

I co z tego, że jadę na drodze z pierwszeństwem, jeżeli trzaśnie we mnie ktoś z drogi podporządkowanej. Dedykuję to tym wszystkim co uważają, że znak "Stop" wszystko załatwia z życzeniem żeby to na was trafiło. A zarządcą dróg przypominam, że ich zafajdanym obowiązkiem jest dbać o NASZE BEZPIECZENSTWO i nie ma żadnego tłumaczenia, że powinno się przestrzegać przepisów drogowych. Faktycznie będziemy pamiętali przy następnych wyborach kto " DBA" o nasze życie i zdrowie.

 » rondo (rondo | 05-02-2016, 16:50:55)

Też uważam że rondo byłoby najbezpieczniejszych rozwiązaniem i to nie chodzi tu o ludzi którzy nie dostosowują się do znaków ale tu chodzi również o bezpieczeństwo ludzi którzy jadą z pierwszeństwem na obwodnicy. A gdy jest mgła brak słów nic nie widać zero! Aż strach !

 » Ruda z Ted Lips (Jarek | 05-02-2016, 15:13:48)

Lojciec wyklepie i pójdzie do Żyda jako niebity. Policyjne gnomy zawsze wypłyną

 » Odnośnie skrzyżowania. (Ziomuś | 05-02-2016, 15:00:00)

My prosimy o lampy na skrzyżowaniu, nie słuchacie. My prosimy o rondo na tym pechowym skrzyżowaniu, nie słuchacie. Przed wyborami będziecie prosić o głosy, nie posłuchamy. I wszystko w temacie.

 » rondo musi być i tyle! (Radykał | 05-02-2016, 14:39:21)

Żeby choć w części uciąć dyskusje (czasami jałowe!) wrócę do skrzyżowania drogi powiatowej-wojewódzkiej z krajową na tzw. Krzyżówce k. Bielic. Kiedy było "zwykłe" wypadków było co niemiara. Wystarczy powiedzieć, że od 1948 roku do chwili pobudowania tam RONDA na skrzyżowaniu tym zginęło ponad 40 osób! czyli tak, jakby cały autokar turystów wpadł w kanion 1000 m głębokości!!! Od chwili, kiedy jest rondo nie ma tam wypadków! Rondo to bardzo bezpieczne skrzyżowania i nie ma co się pultać.

 » bumm;p (erados | 05-02-2016, 12:51:55)

zona policjanta ,a takie wykroczenie...!!! ktos tu jezdzic nie potrafi

 » kierowcy.... (max | 05-02-2016, 12:40:05)

do CMG, CZN, CLI i innych takich mistrzów kierownicy, za kierownicą pojazdu mechanicznego włączamy myślenie, oserwujemy ze zrozumeniem znaki drogowe (STOP to znaczy, że trzeba się zatrzymać i sprawdzić czy możemy dalej bezpiecznie jechać) i najważniejsze, przyjmimy do wiadomosci, że na drogach utwardzonych obowiązuje kodeks ruchu drogowego a na waszych polnych możecie robić co wam przyjdze do głowy...rzekłem..

 » Faktem jest (Scooby | 05-02-2016, 09:18:09)

że wypadek miał miejsce w dzień, więc oświetlenie nie ma tu nic do rzeczy. W nocy tym ciężej byłoby nie zauważyć oświetlonego auta. Co do samego zjazdu- o wiele taniej byłoby, gdyby zamontować odblaski na pasie skręcającym i całym skrzyżowaniu.

 » bla bla (a taki tam | 05-02-2016, 05:22:31)

...się za robotę weźta...😄😄

 » Nie od dzis wiadomo ze drogowcy to bezmózgi. (Panie, idz pan w chooy | 04-02-2016, 23:51:29)

Tam powinno byc rondo,a ze inżynier głąb to rondo pjertolnoł na Bystrzycy. Co nie zmienia faktu ze należy patrzeć na znaki podczas jazdy ,na pamięć to sobie furmanką na polnej drodze możecie jezdzic...

 » znaki (max | 04-02-2016, 22:21:56)

kierowcy!!! stosujcie się do znaków a będzie na drogach zdecydowanie bezpieczniej, notoryczne wymuszanie pierwszeństwa na skrzyżowaniu ul. Ogrodowej z Kasprowicza wymuszają pierwszeństwo jeszcze ci grożą zza kierownicy nastepnym razem nie będę hamował !!!! to samo jadąc ul Ogrodowej od strony PZM-tu wymuszają pierwszenstwo wyjeżdżający z Biedronki a przecież tam jest znak STOP

 » wypadek w Chabsku (andrzej | 04-02-2016, 21:34:16)

O godz.21.oo dachowanie w chabsku Jest bardzo slisko

 » skrzyżowanie Śmierci (Rondo | 04-02-2016, 21:10:08)

Czytam różne opinie i nie będę nikogo obrażał -wiem że skrzyżowanie jest oznaczone prawidłowo bardzo wielu kierowców uważa na znaki i je przestrzega no są ludzie co mają to gdzieś .Ale jadąc uważam zawsze na znaki ale na tym skrzyżowaniu nieraz jest taki moment że człowiek nie wie kiedy i jest na skrzyżowaniu i wiem że tam jest STOP . Też uważam że to skrzyżowanie jest niebezpieczne czego dowodem są wypadki, I jeżeli coś się z tym nie zrobi to wypadki będą. Nie wiem czy musi być skrzyżowanie może wystarczy zmienić przed skrzyżowaniem tor jazdy nie na wprost a po łuku a może światła Po prostu trzeba coś chcieć zrobić Nie chciał bym żeby niedługo się okazało że obok skrzyżowania należy wybudować cmentarz A wychodzi chyba po ilości wypadków że jest to jedno z najniebezpieczniejszych miejsc w MOGILNIE Obwodnica jest nowa miała być chlubą CMG a na razie tak nie jest Należy się zastanowić nad rozwiązaniem tego problemu i żeby nie dochodziła do następnych wypadków i tragedii

 » bla bla (a taki tam | 04-02-2016, 20:40:25)

...się za robotę weźta...😄😄

 » oświetlenie (zizi | 04-02-2016, 19:55:25)

nie jestem ekspertem ale oświetlenie dużo by dało,gdy jest ciemno trzeba wypatrywać tego zjazdu na Halę,ciekawe ile jeszcze tragedii będzie musiało się tam wydarzyć,

 » . (jan | 04-02-2016, 19:34:58)

Autostrada słońca

 » debile (HSKK | 04-02-2016, 19:34:08)

ten kto na tym skrzyżowaniu spowoduje wypadek z takiej winy jak nie zatrzymanie się na STOP powinni zabrać prawko dożywotnie . Znak STOP oznacza jedno i nie potrzebne tam żadne rondo i to nie wina tego skrzyżowania tylko bez mózgów d*bili i nie wiem jak jeszcze nazwać takich baranów którzy tam się nie zatrzymują i mogą zabrać życie prawidłowo jadącemu kierowcy czy pasażerowi.

 » rondo (nicciekawego | 04-02-2016, 19:16:58)

Cóż, dlaczego jako kierowca jadący zgodnie z przepisami mam narażać się na wypadek, bo ktoś jedzie byle jak? Tłumaczenie - patrz na znaki - jest bez sensu. Ja patrzę i chcę jeździć bezpiecznie, a droga ma mi to umożliwiać. To skrzyżowanie jest złe. Na dobrym nie było by tyle wypadków. Tylko tyle i aż tyle.

 » Strzelce (strzelce | 04-02-2016, 17:43:03)

Patrycja? Ktoś tu jeździć nie umie

 » oświetlenie (cmg | 04-02-2016, 17:01:49)

Dobrze ze chociaż jest znak ograniczenie do 70 wtedy wiadomo se będzie skręt na dąbrówke, powinno być oświetlone

 » obwodnica (hans kloss | 04-02-2016, 16:52:41)

Ale urwal ten czarny wyklepia i pojdzie jako bezwypadkowy niemiec plakal jak sprzedawal 150 tys przebiegu

 » sie NIELICZY (glos mieszkancow | 04-02-2016, 15:50:15)

lepiej zrobic boisko za cwierc miliona i ulice Olszaka niz rondo, ciekawe kto pierwszy zginie w tym miejscu w tym roku?

 » do Belka (*** | 04-02-2016, 15:36:50)

o 9 rano ciemno?Chyba że jeździsz z zamkniętymi oczami.Pisze stop po polsku to się zatrzymaj.Widzisz białe pasy namalowane na drodze to też się ich trzymaj

 » DOBRA WIDOCZNOŚĆ (XYZ | 04-02-2016, 14:45:52)

JEŻELI WIDOCZNOŚĆ JEST DOBRA TO ZAPRASZAM JAK JEST MGŁA. CO DO MIGAJĄCYCH ŚWIATEŁ PRZY STOPIE TO WŁĄCZAJĄ SIĘ JAK SAMOCHÓD DOJEŻDŻAJĄCY JEST KILKA METRÓW PRZED ZNAKIEM

 » skrzyżowanie (kierowca | 04-02-2016, 14:30:31)

Postawić kamerę i będzie kasa.

 » Zmiana organizacji ruchu (Z UK | 04-02-2016, 14:25:45)

Jedynym tanim i bezpiecznym rozwiązaniem organizacji ruchu jest rondo. Prymitywne faszystowskie tłumaczenia, że trzeba patrzeć na znaki, w tym przypadku nie mają racji bytu. Nie może być tak, ze konsekwencją wieloletniego nawyku jest trwałe kalectwo czy smierć. Obecne rozwiazanie jest co najmniej lekkomyślne a ludzie za nie odpowiedzialni nie powinni mieć więcej możliwości podejmowania decyzji w sprawach bezpieczeństwa.

 » Wypadek (Zmieleni CMG | 04-02-2016, 14:21:01)

Nie potrzeba żadnego ronda....wystarczy poznać znaczenie znaku otrzegawczego STOP ! Buractwo się rozbrykało i nadal jeździ na starych zasadach aby wymuszać pierszeństwo na skrzyżowaniu.

 » Skrzyżowanie (bamber | 04-02-2016, 13:46:49)

Skrzyżowanie jest bezpieczne. Kierowcy stosując zasadę: " a uda się ", " jeszcze jest daleko ", " zdążę " powodują niebezpieczeństwo.

 » Pozytywka urzędowa (Jantar | 04-02-2016, 12:55:56)

Idioci u nas nie znają znaków STOP i ZAKAZ WJAZDU/WYJAZDU. Tam jest stop ale wielu sie nie zatrzymuje tylko zwalnia albo rura ile fabryka dała bo myślą ze zdążą. Druga sprawa wyjazd z TWoj Market na Padniewskiej jest zakaz wyjazdu ale kretyni i tak wyjeżdżają. Chołota i buractwa jednym słowem. Ale gdzie jest k.... policja??? Postawić patrol na TWoj Market i sporo kasy wpłynie do budżetu a i idioci naucza sie otwierać oczy albo znaków, postawić w polu nie oznakowany przy obwodnicy i tez wpadnie fajna sumka do budżetu.... Polakowi sie nie wytłumaczy, trzeba karać i batem lac

 » HMMM (CMG | 04-02-2016, 12:30:40)

A dlaczego nie ma wypadków na zjezdzie w Wiecanowie na ta obwodnice ,a w sumie na jej koniec w koerunku dąbrowy i barcina .Mnie się wydaje ,że tam to kierowcy jeżdzą ,a na dąbrowke wiadomo :)

 » och (Sc | 04-02-2016, 12:27:33)

PODSTAWOWE PYTANIE CZY TAM JEST STOP???MOŻE CKM USTAWIĆ TAM I JAK KTOS SIĘ NIE ZATRZYMA ZARAZ SERIA.NO ALE CO MOŻNA SIĘ SPODZIEWAĆ JAK WIEŚNIAKOM ZMIENILI DROGĘ.DLA KAŻDEGO KIEROWCY "STOP" TO ŚWIĘTOŚĆ I NIE MA ,ŻE ZDĄŻĘ !

 » Belka donna (Jasku | 04-02-2016, 12:24:52)

Ta o.k. Ale w nocy jadąc obwodnica od strony swierkowca nie widać gdzie jest skręt na Mogilno. Jest tam viemńo i po prostu tylko znaki i jakies punkty odniesienia dają nam możliwość znalezienia zjazdu na Mogilńo. Kto wie to wie ale inni nie z tych stron maja na 100 procent problem, wiem bo sam jadąc pierwszy raz w nocy miałem kłopot. Tutaj oczywiście bedą udzielać sie zaraz znawcy i specjaliści co wszystkie rozumy pozjadali a dobrze sie podpisać nie umieją tylko stawiają X. Mowa o filozofach patologicznego pochodzenia z CMG i okolic. WSZYSTKIM HEJTOREM KIJ W ...

 » co jest nie tak z tym skrzyzowaniem (mala | 04-02-2016, 12:20:31)

Jezeli ktos potrafi jezdzic i zna sie na przepisach to ja nie widze nic niebezpiecznego czesto tam przejezdzam i twierdze ze jest ono normalne sa znaki stop jest ograniczenie predkosci

 » Obwodnica (Kierowca CE | 04-02-2016, 11:42:48)

Ta droga jest super możemy być dumni że mamy ją wybudowaną,a że ktoś nie umie jeździć i stosować się do znaku STOP ,to takie mamy skutki.Co niektórych wpisy o rondzie i latarniach są śmieszne i dziecinne.

 » niebezpieczne? (xxx | 04-02-2016, 11:36:54)

Każde skrzyżowanie kolizyjne jest niebezpieczne jeśli wjeżdżają na nie nieodpowiedzialni i słabowidzący kierowcy. Idealnie widać na odległość 150-200 metrów, oznakowanie aby zwolnić migające znaki, znak STOP, czego jeszcze trzeba? najlepiej postawmy na drodze ze dwa tzw zwalniacze lub jak kto woli śpiący policjant aby zwolnić do 20, a i tak się znajdzie jakiś wspaniały kierowca, którego nic i nikt nie obchodzi!!!!!

 » O 9 za ciemno (lena | 04-02-2016, 11:35:13)

O 9 rano za ciemno, no proszę więcej wyobraźni i przestrzegania znaków i będzie ok .W nocy przynajmniej widać, że coś się zbliża.

 » Obwodnica (Cmg | 04-02-2016, 11:34:31)

Feralna obwodnica znów zbiera żniwa.

 » wypadek (kierowca | 04-02-2016, 11:21:25)

to skrzyżowanie jest niebezpieczne,bo jest wg nieoświetlone w nocy bynajmniej strach jechać. znaki znakami ale oświetlenia powinny być na każdych dużych krzyżówkach i w takich miejscach. I ze niektórzy kierowcy nie uważają to tak się niestety stało jak się stało.

 » wypadek (kierowca | 04-02-2016, 11:16:15)

to skrzyżowanie jest niebezpieczne,bo jest wg nieoświetlone w nocy bynajmniej strach jechać. znaki znakami ale oświetlenia powinny być na każdych dużych krzyżówkach i w takich miejscach. I ze niektórzy kierowcy nie uważają to tak się niestety stało jak się stało.

 » RONDA !!!RONDA!!! RONDA!!! WŁADZE!!! (xxxx | 04-02-2016, 11:14:41)

Na każdym nawet najmniejszym skrzyżowaniu powinno być rondo !!! ale władzę za wolno myślą !!! W UK zamiast skrzyżowań są ronda i nie dochodzi do takich wypadków bo kierowca musi zwolnić !!!Ale PL dziwny kraj najlepiej..., najtaniej... postawić na 50 metrowym odcinku z 10 znaków drogowych i każdy wie o czym mowa!! A JESZCZE DODAM JAK NA TYM SKRZYŻOWANIU JEST NIEBEZPIECZNIE JAK JEST MGŁA

 » BEZPIECZEŃSTWO!!! (JACKY | 04-02-2016, 11:00:37)

jeszcze trochę przeczytam,że na tej RUCHLIWEJ obwodnicy potrzebne będzie bezkolizyjne skrzyżowanie.trochę wyobraźni za kółkiem i wystarczy.

 » Swiatlo (Gosc | 04-02-2016, 10:54:47)

Wystarczy postawić dwie latarnie na przeciw siebie.Po prostu jest tam za ciemno....

 » Zgadzam się ! (ims | 04-02-2016, 10:54:14)

Skrzyżowanie niebezpieczne ? Tam wszystko idealnie widać z jednej i drugiej strony. Wystarczy zatrzymać się na migający z daleka znak "STOP". Ruch nie jest aż tak ogromny, żeby to był jakiś problem i żeby wymuszać wyjazd.

 » . (. | 04-02-2016, 10:39:55)

To skrzyżowanie nie jest niebezpieczne. Tylko ludziom wydaje się że potrafią jeździć a jest całkiem odwrotnie. Założę się, że ktoś się nie zatrzymał, ktoś nie zachował odpowiedniej ostrożności i ktoś spowodował wypadek. Skrzyżowanie wypadku nie spowodowało tylko człowiek

 » Niebezpieczne? (Nieznana | 04-02-2016, 10:36:21)

Co na tym skrzyżowaniu jest niebezpieczne? Ludzie jeżdża na pamięć i bardzo im sie spieszy. Nie zatrzymują sie przy znaku stop i sa skutki.

 » Skrzyżowanie (sewo | 04-02-2016, 10:35:15)

Skrzyżowanie jest bezpieczne. Niebezpieczni są niektórzy kierowcy.

 » Rondo!!! (colo. | 04-02-2016, 10:25:52)

Od miesięcy ludzie apelują o rondo... światła, lub cokolwiek. Czy musi zginąć 100 osób, by cos się zmieniło!!!

 » Co się dokładnie stało? (ja | 04-02-2016, 10:19:16)

Co się dokładnie stało? Kiedy władze zaczną reagować i zrozumieją, że to skrzyżowanie jest niebezpieczne.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Tajemnicze odwołanie (20)
 » Areszt za podpalenie (7)
 » Poznaj Karola Nawrota (0)
 » Tradycyjne stoły wielkanocne (5)
 » Kolejny market spożywczy (26)
 » Jak dobrać firany? (0)
 » Podziękowała policjantom (9)
 » STRZELNO: Niedziela Palmowa (0)
 » Dwóch kandydatów na wójta (58)
 » Twoja kandydatka na radną (1)
 » Potrącenie uczestnika protestu (12)
 » Przegląd palm wielkanocnych (0)
 » Niedzielna wystawa stołów (1)
 » Tylko jeden kandydat (69)
 » 15. edycja gminnego konkursu (1)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ